torsdag den 3. juni 2010

Get Carried away

Jajaja, vi skulle jo se den. Var inde i salen til SATC 2 præmiere med min gamle og bedste mødregrupp: Line, Louise og Astrid.

Og jeg siger bare, mine forventninger var høje. Måske var jeg alt for meget træt, men hallo Michael Patrick King, HVOR var der noget action? Gemt i popcornene?

Hele tiden sad jeg på nåle og tænkte: 'Okay NU går det galt', 'ai, dét der MÅ da føre til noget ramasjang'. Men næh, det forblev snakke og samtaler uden de helt store dikkedarer.

Altså hele scenografien er til UG kryds og slange, fuldstændigt for meget, men helt fantastisk at kigge på.

Så jeg GLÆDER mig til 3'eren hvor det hele går amok. Og alle bliver skilt, og Aidan viser at han kan andet med sine hænder end at snitte træstole, og Big får et slagtilfælde, er jo trods alt en gammel mand efterhånden. Og Carrie kommer på barsel og ender med at skulle prøve at leve et liv på dagpenge. Prøv at se hvor mange Manoloer du kan få for det.

Så SATC 2 **** (ud af seks)

Og det er KUN fordi:

1. De har fået flettet Danmark ind i filmen
2. At jeg ikke faldt i søvn.
3. At der er gode oneliners indimellem
4. At alt tøjet er så for meget, at jeg begyndte at tro på at jeg egentligt godt kan gå i Netto i et strutskørt.
5. Der er en meget velkendt scene med Charlotte. Hvis du er mor ved du hvad jeg mener når du ser den.

Jeg kan i stedet anbefale at se Ironman 2. Robert D. Jr - to die for. Og Scarlett Johansson. Hvis man er til damer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar