torsdag den 8. april 2010

Super Mor

Der er et uundværligt tilbud til dig på Annas blog, bogen Super Mor kan du få for sølle 60 kr. Og nu råber jeg det bare: DEN ER FANTASTISK, KØB DEN FOR FAEN, du fortryder ikke. Jeg har den selv og har netop grebet den igen her efter påske, hvor der var gået feriegak i den.

Hvis man, som mig, er fuldstændig vild med at få idéer og kan dagdrømme sig til nærmest alt i denne verden, og liiiiiige finder en dims og noget andet jeg skal ordne, og noget jeg skal skrive om eller undersøge, ja så er der ikke flere bytes tilbage til det der kaldes systemer. Hvilket er smart, når man er mor, og har børn i den alder, som ikke forstår vigtigheden af at skrive og derfor kun kan servere minutnudler til aften.

Og derfor er den her bog uundværlig. For Anna har i nogle år været enlig mor til to små børn, og var tvunget til at få penge og tid og nærvær til at slå til, og hun ved i dén grad hvad hu snakker om, når hun snakker om systematisk indkøb. Blandt andet.

Køb den. Nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar