mandag den 22. oktober 2012

Sådan én man selv griner af - Eskelund at his finest

I sidste uge drak jeg kaffe med Carsten Eskelund. Det var en god kaffe. Tilpas stærk og rund i smagen. Vi har ikke set hinanden i 100 år, siden vi arbejdede sammen på Radio 100 for ditto 100 år  siden, så der var en del cathing up to do. 


Vi fik delt livshistorier og snakkede om stand-up og shows og fremtid og hvad man ellers vender over en kaffe. Nårhja ser billeder af hinandens unger, eller det tror jeg vist ikke at jeg nåede, men jeg så da et fint billede af Carstens kæreste og hans lille fine søn. Anyways så fortalte han mig så om sit nye show Sådan én man selv griner af. Det lød virkelig fedt. Det er ikke et stand-up show i klassisk forstand, men bestemt en oplevelse værd, hvis jeg ellers kunne gengive alt det kloge han fik fortalt om det. Men det var efter kaffe nummer to, så min hjerne var vist lidt speeded, så læs hellere om det her.

Der er tre forestillinger de næste par uger, i Århus, de første to i weekenden og den næste 3. november. På Teater Katapult. Jeg har to billetter til den forestilling, på én af spilledagene, så hvis du bor i Århus og har mulighed for at komme derind, så læg dit navn her inden torsdag aften kl. 21.00, hvor jeg trækker en vinder.  

18 kommentarer:

  1. Der skal jo være NOGLE fordele ved at bo i Jylland... I'm in!

    SvarSlet
  2. Anbefaler det bare helt vildt. Var til premieren i huset. Var blæst bagover.
    Ikke et lod, bare et pip :)

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gerne opleve....

    SvarSlet
  4. Kunne være skide godt, som "belønning" for en veloverstået (forhåbentlig) eksamen :-/ Og ja, tilslutter mig koret; fedt med noget i Jylland!

    SvarSlet
  5. Bor i Århus og vil frygtelig gerne more mig med showet :)

    SvarSlet
  6. Jaah, det vil jeg rigtig gerne se!:)
    /Camilla

    SvarSlet
  7. Årh ja - det vil jeg meget gerne!!! :)

    SvarSlet
  8. Dem vil jeg da gerne vinde :)
    - Maja

    SvarSlet
  9. Jaaaa! En Århus-pige med hang til spas (ja det er så mig) skal da vinde dem! Pretty please

    SvarSlet
  10. Se det er lige noget for min søster og mig, som sjældent har mulighed for at tage en friaften sammen! De billetter vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  11. Det har jeg :-) Og jeg ku godt bruge en aften med grin da!

    SvarSlet
  12. Træk mig..,træk mig...,træk mig :-)

    SvarSlet
  13. Synes du skal trække mig ;-)

    SvarSlet
  14. Jeg vil SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gerne.

    SvarSlet