torsdag den 4. oktober 2012

Radioindslag om Min Mor på Klubben

Copy of 260912 ANNAMETTE FUHRM 1

I sidste uge medvirkede jeg i Morgenprogrammet Giv hver dag vinger på den fynske radiostation Klubben. Hvis du ikke bor på Fyn, kan du høre med via nettet.De var fandme så søde de værter.

Er du en der hellere vil læse om dem, fis forbi gennem Facebook her.

Det er første gang jeg prøver at lægge en lydfil på bloggen, som jeg HELT SELV har lagt ind. Lad mig bare sige, at det var lidt tilfældigt, at det vitterligt lykkedes for mig, og jeg kan derfor ikke finde ud af uploade lyden fra starten af interviewet. Men fordi jeg er herrestolt over at kunne finde ud af det, sådan i det hele taget, så må du nøjes med den sidste bid.

...Imellemtiden går jeg i værkstedet og prøver om jeg kan fikset det andet.

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt at høre din stemme :-). Jeg må hellere få købt den bog. Jeg er en af dem som ikke er helt sikker på, jeg vil vide alt det om min mor, men måske kan det ændre noget, og måske får vi et bedre forhold efterfølgende. Faktisk ville det være bedre, hvis hun fik en bog af mig, der hed min datter, hun er nemlig ikke særlig god til at lytte og spørge ind til mit liv...

    SvarSlet
  2. Hej Anonym. Jeg har erfaret, at de fleste mødre og døtre får et bedre forhold til hinanden efter bogen. Og lad mig bare lige berolige dig med at der er flere sjove spørgsmål end der er de spørgsmål, hvor man tænker: njjjaar det gider jeg ikke lige at vide noget om. Held og lykke med det ;-)

    SvarSlet