torsdag den 26. januar 2012

Træning

Nogle gange kan det være svært at vælge træningsformer. For hvad skal man NU lave for at tabe sig og blive stram og bikini lækker. Jeg er selv i tvivl. Jeg er vild med at løbe og jeg digger at løfte tunge vægte. Men. Jeg savner også en høj benskæring, perma og benspjæt på coke-måden. Det er lige før jeg håber, at det får en revival, og nu har jeg allerede dragten, den skal bare lige syes lidt om.

Jane Fonda i midten, men jeg er mest vild med psyco purple woman med den afblegede perma.

9 kommentarer:

  1. ...kræver også et par meget hudfarvede tykke strømpebukser der giver en illusion om at man har fejlfri tight ben uden appelsinhuden....!!

    SvarSlet
  2. Fuck mand! Jeg vil være purple woman, når jeg bliver stor...

    SvarSlet
  3. @Ann - jeg kunne heller ikke undgå at bemærke de kække 'nyloner'...
    Og så ventede jeg hele tiden på at en af dem skulle bryde ud af flokken og freestyle lidt.

    SvarSlet
  4. Du skal da bare hoppe med på Zumba bølgen og ryste røv i den fine pink sag :)

    SvarSlet
  5. Åh ja freestyle, hvor ville det være fint. ;-) Billeder Kristine, no way, men flash dem gerne af dig, du bliver jo tynd kan jeg høre.

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med det og alle kan jo være med - selv mænd, de skal bare stå bagest åbenbart :).

    SvarSlet
  7. Ja Anne, og der skal helst kun være een mand.

    SvarSlet
  8. Purple woman rører jo nærmest ikke jorden! Fascinating...

    SvarSlet