torsdag den 12. januar 2012

Det allermest nødvendige

Vi skrider til Dublin i morgen, og jeg har lavet lister så lange...men jeg er for fanden heller ikke vant til at rejse vel, så jeg ved jo ikke om min mor selv kan finde ud af at smøre en mad til børnene. Og hvor der ligger knive  og gafler. Hun svarede tørt, at hun var sikker på at de nok skulle finde ud af det, mens vi var væk, meeeen jeg fik hende alligevel med denne her:


Gnæk-gnæk, vi har verdens mest indviklede fjernbetjeningssystem og har man sat Peter Pedal på DVD'en er det værre end at komme ind på Ford Knox, hvis man gerne vil se alm. tv igen.

Anyways. Jeg poster billeder fra Le Dublin og hilser fra Bono.

So long!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk god tur til jer :-)

    SvarSlet
  2. Åhhh Bono og kærestetur. Så fås det vist ikke bedre. God og nydsom tur til jer

    SvarSlet