fredag den 20. januar 2012

Mudderløbet

Kære Alle

Kan I ikke lige give en melding, når I har meldt jer til. Jeg ved godt, at der er 100 år til, men når I har tilmeldt jer, så send mig en mail på annamette.fuhrmann@gmail.com, så sender jeg en samlet mail ud, når vi nærmer os, for vi er jo nødt til at mødes allesammen og det kan være vi er flere fra Kbh, som skal følges.

Jeg stemmer for PINK lejr, hvor vi mødes og skåler i meget store fadøl bagefter. Det gik jo skidegodt for mig sidst at køre den cocktail, så den agter jeg at gentage.

Glæder mig til at se jer. Til sommer.

Tilmelding her.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det man melder sig til henne?

    SvarSlet
  2. Altså, løbet lyder fedt. Men min røv er for doven til at tage til Viborg. Desværre. Lover at heppe på I andre fra afstand. Og hyle op med krav om billeder bagefter. Selvfølgelig.

    SvarSlet