onsdag den 14. september 2011

Hvem har sladret?


7 kommentarer:

  1. Jeg har et lager, men jeg siger ikke hvor det er ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha hvor godt. Det må være fordi alle der handler i den butik læser din blog ;-) Håber det snart lykkes for dig at få smagt på de gode sager. Men pas på - man bliver virkelig afhængig....

    SvarSlet
  3. He, he. Du må stå noget tidligere op næste gang. Toms guldbarre er klasse!

    SvarSlet
  4. MUUUUHA-HA-HA-HA-HAAAAAA

    SvarSlet
  5. Hahahahaha! Godt spottet!

    SvarSlet
  6. Altså.. Du er jo lidt selv skyld i det :D Havde jeg ikke læst din blog, så havde jeg aldrig prøvet den her fantastiske chokolade. Og jeg ville slet ikke være i den pinlige situation at jeg skulle sende et billede af den plade jeg lige har spist til manden, så han kunne købe en ny med hjem til mig.. Man bliver afhængig af det skidt! :D

    SvarSlet