søndag den 14. februar 2010

Højt af flyve

Lige nu sidder Kasper højt oppe over skyerne. Med Thure. Og er helt sikkert ved at flække af grin. Hans mor sidder derimod solidt plantet på jorden og måtte bunde et glas varm Asti, for ligesom at kunne holde nerverne i ro. Varm Asti fordi det var gårsdagens rester. Ja så desperat var jeg, men syntes alligevel at snaps ville være en smule for slutty, når klokken endnu ikke har slået 10.00. Og jeg trods alt har en baby i huset. Og at vi har fastelavn i opgangen, og at nogen muligvis kommer og skal låne noget reb til at hænge tønden op med. For selvom jeg tror, at de tror jeg er helt normal, så ville alt lejlighedens rod og mig der lugter af snaps give det helt forkerte billede.

Nå. Et sidespring. Eller var det overspring. For ikke at tænke for meget?

Jeg skal prøve alt hvad jeg kan for at være tapper i de næste 45 min. og ikke tænke tanker som, at flyet går midt over, eller at de flyver ind i klump ænder på vildfart. Eller at piloten er en eller anden fucked-up Cimber pilot, der lige har drukket en morgen-bajer før han satte sig ved roret. Jeg skal prøve at tænke på, at det her bare er en ud af mange mange mange gange, hvor jeg helt sikkert vil sidde med hjertet oppe i halsen i Asti-drop for at kunne klare mor-mosten.

Oh my god, hvorfor fik jeg børn?

ps. jeg vender tilbage med vinderen af den Smertefrie Fødsel, men lige nu har jeg lige nogle fly jeg skal holde øje med fra min stjernekikkert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar