fredag den 4. marts 2011

Same guy - different worlds

I weekenden skal jeg til Give - Thure skal op på et bjerg i Equador. Sådan er vi jo så forskellige. Jeg napper en omgang fastelavn i provinsen, han napper et adventure-race.


Og jeg bliver altid lige overrasket, når jeg ser ham helt spændt op i en sportsbrille, let poserende med en hoveddims, også kaldet en Buff, om sine krøller. Altså er jeg gift med ham? Han er sguda lækker. Men hvem er så ham, der render rundt i underdrenge og sokker og med hår så uglet, at der kunne bo en storkefamilie deroppe? Nårh, det er den samme? Tak.

Nogle gange er det helt på sin plads at se sin mand i et andet element. Hvilket minder mig om, at han sådan set også godt kunne få lov til at se mig i andet end joggere. Og en T. Foran min computer med min 7. kop kaffe og i gang med at skrive noget klogt og smart. Synes jeg selv.
Måske ville det være helt på sin plads, hvis kom lidt mere fest og lidt mindre Moshi-Moshi Mind Amager Style - altså hjemmetøj minus kashmir, minus blød bomuld til en tusse.

Mon ikke jeg kan overkomme en shoppetur, mens Thure er på sit tre-døgns adventurerace? Jeg kan jo nuppe en latte, når det bliver for uoverkommeligt. Og hvis ikke jeg finder noget passende tager jeg bare mit fastelavnskostume på, når jeg henter ham i lufthavnen. Kasper vil være Spiderman og han vil gerne have, at jeg skal være hans tryllestav. Hvem vil ikke gerne hentes af en tryllestav. Jeg spørger bare. Welcome home daddy!

5 kommentarer:

  1. Så spørger jeg nok himmel-råbende dumt (og viser i øvrigt tegn på at ville kvæle al barne-fantasi i miles omkreds); Har Spiderman en tryllestav?

    SvarSlet
  2. Dét er nemlig rigtigt! At se sin kæreste i et andet - eller skal vi sige sit rette element er et loveboost :D
    Da jeg for et år siden gik i gang med at lave en børnecd i min kærestes lydstudie og så at han styrede for vildt der, sagde det BANG og jeg blev totalt nyforelsket i ham (og i dag sidder jeg så med en ny baby... byebye in love love... hm, må hellere se at komme ud i det studie igen).

    Held og lykke med gensynskostumet - uanset hvad, det ender med, så findes der ikke noget bedre end at købe tøj for at gøre sig lækker for sin kæreste! Men pas på, al den lækkerhed kan som sagt godt ende med en baby;-)

    /Stine, som lige har fejret 16 årsdag med kæresten

    SvarSlet
  3. Når du så har syet det der tryllestavskostume, lægger du så ikke lige en vejledning - og billeder - ud? For det tror jeg sgu' jeg bliver nødt til at være til næste år. Cool idé!

    SvarSlet
  4. Afsted, ud og shop siger jeg bare, om ikke andet kan du altid købe et par nye joggere, det gjorde jeg selv igår (velour yes yes). Manden er allerede kommet med en masse positive kommentarer, hvilket må være fordi, at de gamle efterhånden var grå (oprindeligt sorte). Eller måske fordi knæene var så udvidet, at det lignede, at jeg havde virkelig lange hængebryster !?!

    SvarSlet
  5. Har fået fortalt at jeg skal passe på med der der "moshi moshi"-udtryk.. I Tyskland er det vist noget ret frækt, hvis man siger det.. Og vist også noget med, at det betyder noget _helt_ andet i Japan.. Dunno.. Prøver i al fald selv, at skære ned på det :)

    Ellers lyder det da rimelig labert med ham Thure, der sidder der og ser cool ud :) - Tror bare generelt at vi mennesker bare lige ser 99% lækrere ud, når vi laver noget vi elsker og er gode til :D

    SvarSlet