søndag den 14. februar 2010

Vinder af Give Away

Thure har valgt. Han åbnede kuverten og 'ritschj', tallet 18 tittede frem.

18 fordi det er det antal kapitler hans niece Emma har skrevet på sin kærlighedsroman, 'Love it'. Hun er 15. Og vild med kærlighed. Som man er, når man er 15, og ikke har rynker og hængerøv.

Never the less, nummer 18 er MARIE. Tillykke til dig Marie, send mig en mail til annamette.fuhrmann@gmail.com, så skipper jeg den videre til Anja.

.......og så var det jo lige. At jeg slet slet ikke kan holde ud, at der går så mange af jer rundt og skal føde uden at blive hjulpet i hoved og r**, så selvom der ikke er free bee til alle, så giver Anja 20% på alle sine kurser, til jer der har medvirket i konkurrencen.

Og som hun siger, hende Anja: 'skidtet virker sgu', og dét ville jeg fandme gerne ha' kunnet sige efter min lynfødsel. Lyn som i, åbne sig 10 cm på en time. Det kan jeg som sådan ikke anbefale 1. juledag, så gi'mig hellere tømmermændene efter 48 snaps.

Al mulig held og lykke og tryllestave, der kan trylle smerten væk, og søde jordemødre, og mænd, der henter klude, og er søde, og ikke hepper (!), og et åndedræt, der forhåbentligt vil være jeres bedste ven under hele turen.

Og fordi jeg er så nysgerrig, så skriv lige til mig og fortæl om det hele, når I engang er ude på anden side med jeres marcipangris.


7 kommentarer:

  1. TUSIND TAK :) Jeg er helt lettet.
    Jeg sender dig en mail med det samme!

    SvarSlet
  2. Arj, jeg døde bare lige af glæde da jeg så, at jeg havde vundet...indtil jeg blev vækket til live igen og så at det alligevel ikke var mig...
    Men tillykke til min navnesøster:o) Må du få den mildeste fødsel:o) KH M

    SvarSlet
  3. Arj selv M, jeg kan faktisk slet ikke holde ud at jeg ikke kan give jer allesammen et gratis kursus. Men så du at Anja giver 20 %? Jeg kan virkelig anbefale det. Hvis du nu aftaler at du ikke må købe Café Latte i to mdr. så er der sparet en del allerede. Men må du have en sej fødsel. ;-)

    SvarSlet
  4. Yes, var fluks inde for at tjekke hendes hjemmeside....men ak, næste kursus ligger den 26. -og der kan jeg ikke. Nu overvejer jeg hendes hjemmestudie istedet...for din beskrivelse af at fødselssmerter svarer til at få savet benene af med en sløv murerske har fået mig til at panikke lidt;o)

    SvarSlet
  5. Tillykke til Marie.

    Og mange tak for de 20 %. Nu skal der lige kigges i sparegrisen, for billedet med den sløve murerske og Anne Louise Hassings "som at føde en kummefryser med chili omkring" kan godt give mig småkolde fødder - eller i hvert fald interesse for seriøs forberedelse!

    /Anne, Amager

    SvarSlet
  6. Kære begge to. Lov mig at I vil snakke med andre end mig. Jeg er jo fortaler for at male fanden på væggene, for så kan det kun blive bedre. Der findes mennesker som har født, og som har dealet med smerten. Tag nu Oscars mor henne fra Kaspers børnehave. Hun fødte 2.gang i en elevator efter kun 1.5 time, og det var hun helt cool med. Nåja, sådan kan man også vælge at se på det!!
    Men udover det, så ville jeg virkelig ønske at jeg selv havde dyrket Anjas kurser, for jeg ved bare at de ville ha hjulpet mig. Men de fandtes desværre ikke dengang. Men forberedelse holder 100, og jeg ville sådan ønske at nogen havde fortalt mig at veer ikke er for sjov. De vildeste jeg hørte var de bider. Jow tak. Det gør de. Som om en Pittbull Terrier bider ens røv af. Undskyld, der var den igen, fanden på væggen.
    Vil I ikke skrive om hver jeres fødsler p´her på bloggen, når I engang er ude på den anden side?

    Have fun ;-)

    SvarSlet
  7. Jamen jeg har snakket med andre og de si'r alle sammen det samme som dig!!! Selv jordemoderen siger at "man kommer til et punkt hvor man er overbevist om at NU dør man at smerte".
    Ujujuj...men der skal mere til at skræmme en kernesund jyde som mig! Jeg kaster mig ud i det med en grundliggende naturlig overbevisning om, at "det ordner jeg da lige" - og jeg skriver gerne et bette indlæg til din blog. Og hvis den anden Marie er med, så bli'r det jo næsten et lægevidenskabeligt projekt, hvor den ene gennemgår smertefri fødsel - og så ta'r den anden fødslen au naturel med sløve murerskeer og pittbull terriere -uden tricks, meditation og smertedæmpere...Marie, du si'r bare til hvis vi skal bytte ik';o)

    SvarSlet