tirsdag den 1. december 2009

And the winner is



Tak for alle jeres bud. Det rigtige svar, traaaaatraaaaaaa, er 18 min. Til alle jer, der tippede mig til at kunne gøre det under 18 min. - det tager jeg som udfordring!

Der var tre af jer, som havde svaret 18 min. og derfor var Thure ikke sen til at lave en lodtrækning, der foregik på min mors ældgamle tæppe, inkl. gylpeplet. Fra Jeppe altså. Og så fik han selv den meget opfindsomme idé at holde billedet....ja det kan I jo selv se.

Men nu til vinderen. Det blev dig JSB. Send mig en mail med dit adresse.

4 kommentarer:

  1. Neejjj har Jeg vundet...fantastisk :-) Glæder mig vildt til at læse den bog. Men hvor finder jeg din mailadd?

    SvarSlet
  2. Nårhja ;-) skriv til annamette.fuhrmann@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg har en kasse af bøgerne under mine fødder, som giver mig en perfekt stilling ved skrivebordet, når jeg sidder ved tasterne. Jeg tror godt, der kan listes to mere ud, uden at jeg bliver skævrygget. Synes også de to andre, der har gættet rigtigt, skal have et eksemplar

    Send adresser til maren@marenuthaug.dk

    Kh
    Maren

    SvarSlet