torsdag den 28. oktober 2010

Ssschhh...mor blogger

Julia har været hurtigere på tasterne end mig. Og skrevet om mig og en blog-artikel, som jeg medvirker i, i Vi Forældre.

Nåmmen, det skal jeg da lige se.

Og må jeg straks sige, at du skal flyve ned i kiokkeren og få fingrene i det blad, for der er masser af gode links, fin artikel om lækre boliger med børn, og altså alt muligt andet, der er decideret skadeligt for dit dankort. Men who cares? Om lidt er det vintertid, og det bliver mørkt, og det er synd for os, og enhver idiot ved, at det eneste der hjælper mod det er shopping.

2 kommentarer:

  1. Annamette Furhmann, din rad! Sikken en overraskelse og tak for de pæne ord. Jeg er virkelig glad for, at du ikke keder dig, selv om jeg ævler.
    Ps. er rørende enig i dit råd mod vinterdepressioner. Sving dankortet!

    SvarSlet
  2. Det er da en fed artikel! Jeg er helt helt ny som blogger, og har også kun læst blogs få gange,men artiklen inspirerede mig til at prøve selv.
    Og det er sjovt - næsten ligesom at have nogen at snakke med, selv om manbare går hjemme på barsel!

    SvarSlet