tirsdag den 26. oktober 2010

Konepasning nyt

Som lovet så har Salsatrolden lagt billeder på. Og jeg var da spændt. Men jeg vil sige at jeg er skuffet. Mage til narrediller skal man lede længe efter. De såkaldte 'erotiske' billeder er nu blevet til se-mine-arme-i-lilla-lys-med-sløret-ansigt-billede.


Det' en ommer Hr. Salstrold. Vi vil se rouladen.

Til gengæld bed jeg mærke i dette statement fra en 'kunde':

Fuld opmærksomhed fra en sexet, romantisk, veludrustet, intelligent, betænksom og opmærksom mand. Han forstår i den grad at få en kvinde til at føle sig feteret, såvel på det menneskelige plan som på det seksuelle plan. Og så kysser han helt fantastisk.

Intelligent? Altså hvad laver de? Løser han kryds og tværs på røven af hende imens? Snakker om kvantefysik?

Men måske er det bare mig der får for lidt. Måske er det nye fede i virkeligheden at kunne knalde på den intelligente måde.

2 kommentarer:

  1. Hvad med et lille gultmalet soveværelse i det midtjydske - med et fjernsyn hængt op i hjørnet og lidt fantasi...? Eller en god planlagt tur med "team tequilla t-shirts" på...

    Behøver man stadigvæk at indsende et "roulade" billede?

    SvarSlet
  2. Konepasning.dk var i sin spæde opstart et fritidsprojekt for mig ogo jeg famlede rundt i blinde efter at lave en god hjemmeside - herunder omtalte slørede billede af mig. Konepasning.dk har nu fået et mere professionelt look i takt med den stigende efterspørgsel af mig.
    Der kommer ingen billeder af mig på siden. Konepasning.dk er en fritidsbeskæftigelse og derfor skal min privatperson ikke eksponeres.
    Så er der sikkert nogle af jer der mener, at jeg aldrig får succes, hvis der ikke er billeder af mig. Succes har jeg. Tag blot et kig på www.konepasning.dk/referencer.html.

    Annamette -> Det er en god blog du har her, men du har anvendt ovenstående billede fra Konepasning.dk og du har ikke ret til at anvende det på din blog uden min tilladelse. Billedet tilhører mig og ikke dig. Jeg vil gerne bede om, at du fjerner det igen fra bloggen.

    SvarSlet