torsdag den 14. oktober 2010

Oh Happy Day

Denne sms er lige tikket ind fra vores dagplejer. Jeppe er på dag 3 og skreg naturligvis som en gris, da jeg afleverede og gik hjem med slunken hjerte, men se nu:

'Hej Mor. Jeg har haft det dejligt i dag. Jeg har leget med 2 andre børn og spist og drukket vand og pustet på Majbritt's kaffe. Har fået en ren ble og er lige faldet i søvn. Du kan bare hente mig når du får tid. Knus fra Jeppe og Majbritt.'

Jamen jeg smelter. Total i orden service. Total i orden sød dagplejer.

Pasning holder 100.

8 kommentarer:

  1. Det lyder fantastisk. Er allerede nervøs for den først aflevering af mit ufødte barn hos en dagplejer - eller for så vidt et andet sted.

    SvarSlet
  2. Forstår jeg så godt, det er også en lille smule hæsligt. Heldigvis opdager man hurtigt at det er helt uhyggeligt rart at kunne gå ud og tisse uden at have en med der sidder og kigger. ;-)
    Eller hvad man nu synes man skal når lillen er væk. Arbejde fx. ;-)
    Pøjpøj med det hele.

    SvarSlet
  3. Sådan en dagplejer havde jeg også. Det er så dejligt, så kan man drikke sin kaffe med helt ro i maven.

    SvarSlet
  4. Good for you.

    Men liiidt creepy alligevel, at han sender dig sms'er i så ung en alder.

    SvarSlet
  5. Enig med Flo's Dinner. Det gode er så dog, at han jo ikke slægter din mor på mht. elektronikkens fagre verden.

    SvarSlet
  6. Sådan en dagplejer har jeg også engang haft, de er guld værd og man elsker dem bare resten af livet! Og det der med sms'er kan han jo ligeså godt lære først som sidst ;-)
    God weekend!
    Linda

    SvarSlet
  7. Det er da en total iorden dagplejer...

    SvarSlet