tirsdag den 12. oktober 2010

Forhandlinger

Nogle gange ved man bare, at man har gravet sig et lidt for stort hul. Og glemt at gå ud og drikke øl sammen. Uden unger.

Det opdager man fx. under samtaler som denne:

Mig: 'Du nusser mig da heller aldrig.'

Thure: 'Det gør jeg da.'

Mig: 'Gu gør du da ej.'

Thure: 'Se jeg gør det da nu.'

Mig: 'Hold dog kæft.'

Thure: '.....'

Mig: 'Jeg vil nusses hver dag. Meget.'

Thure: 'Mm og jeg vil have sex hver dag.'

Mig: 'Er du dum eller hvad?'

Thure: 'Hvorfor, det kunne vi da godt.'

Mig: 'Hallo vi har sex een gang om ugen, det er da det vi har aftalt, og hvis du tror at jeg vil...for så....(indsæt selv mange lange forklaringer om børneliv og søvn).'

Thure: 'Okay-okay, men så kan vi jo bare sige, at jeg nusser dig een gang om ugen.'


.....og så var det vi bestilte en weekendtur. UDEN unger.

8 kommentarer:

  1. Det er en fin dialog og en rigtig ærlig og sej mand du har, synes jeg. Jeg håber I får en skøn weekendtur!
    Linda

    SvarSlet
  2. *Klapper og nikker anerkendende*

    SvarSlet
  3. Kan kun anbefales. Mindst en gang om året. :)

    SvarSlet
  4. Har lige siddet og funderet over et egentlig ret så enkelt energiregnskab - som I måske nu får til at gå op ved at være søde ved jer selv og bestille weekendtur.
    Når vi har overskud, kan vi give. Når vi har underskud, skal vi have. Og er vi nødt til at give, selvom vi har underskud (som de fleste forældre oplever at de er næsten hele tiden) ja - så må vi gøre det så godt, vi kan. - Og øve os på at være tilfredse med resultatet, selvom det måske ikke er lige så flot, som når vi har overskud.

    SvarSlet
  5. Har Thure ikke luret, at nus ofte fører til sex? Gi' den nussegas Thure!!! Glædelig weekendtur til jer:o)

    SvarSlet
  6. Måske er det i virkeligheden også modsat? At sex også fører til nus?
    Jeg stemmer for både nussegas og sexgas - en hel weekend. Med Asti. Og øl under bruseren!
    Ræjti ræjti go fornøjelse ;-)

    SvarSlet