fredag den 27. april 2012

Amager Strand

Jeg tog de her billeder af Kasper i går, da vi var nede på Amager Strand. Det var skidekoldt, men det lugtede lidt af sommer. Og det må være vinterens lumre levn, at vi glemmer at tage ud om aftenen, når vi har spist. Men for fanden, hvor var det lækkert at trække i sommerfrakken og køre på stranden.


Jeg blev t v u n g e t til at tage et billede af krydstogtskibet, selvom jeg fortalte Kasper, at jeg ikke kunne zoome, så du vælger selv, om du vil kigge på et billede af to skraldespande eller af den hvide plet i baggrunden.

God weekend til dig!

3 kommentarer:

  1. hehe det ligner han har arvet faderens hår ( Det bedømmer jeg ud fra dine billeder ikke fordi jeg stalker jer ;))

    SvarSlet
  2. Han ER en klon af sin far ;-) så du har helt ret.

    SvarSlet
  3. Neeeeej hvor hyggeligt. :)

    SvarSlet