torsdag den 2. august 2012

Firsttimer

Dette er en test. Jeg har i lang tid været træt af at jeg ikke kunne blogge fra min Tlf når jeg var på farten. Og som den enormt hurtige innovative type jeg er, sørme om ikke jeg så allerede NU har downloaded en app så jeg kan blogge via mobilos.

Men lad mig lægge blødt ud, jeg aner jo ikke om det her ender på en anden blog end min. Anyways jeg fandt et billede af Søren Verdenshjørne, da jeg var hjemme hos min mor. Duh! Hvor tilfældigt har livet lov at være? At finde et oldgammelt udklip fra en oldgammel avis om en oldgammel historie jeg netop havde fortalt om. Nej vel?

Så her er et billede af manden der naturligvis endte i lokalsprøjten efter sin hjemkomst med heltehistorien.

Ready set go!

4 kommentarer:

  1. Det gik da fint. Det er så snart med de der smarte telefoner. Først ville jeg ikke selv have en - men nu kan jeg nærmest ikke undvære den... ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha hvor godt. Og rart at få historien verificeret. Det lød sgu som noget, du havde siddet og digtet i en brandert :-)

    SvarSlet
  3. Det er sgu da SØREN! Som jeg gik på HF med! Shit mand! Han er så cool! Ved du hvor han er nu? xx

    SvarSlet