torsdag den 27. oktober 2011

Gaveregn

Ja jeg skal da ikke være for fedtet til at skrive hele TO gange på een dag, når nu jeg er back in the bush. Men I må stadig vente med gaver til i morgen. Til gengæld vil jeg vise jer en særlig gave jeg modtog. Fra Thure. Fordi han elsker mig højt.

Han skrev: 'Her er en gave, et startnummer til dette løb'......

Jamen hvad siger man? Tak. Eller? Jeg sagde tak, men i præcis samme åndedrag huskede jeg at nævne noget med 'diamanter'.

Indtil da er jeg åbenbart at finde på Amager Fælled d. 6. november med tungen ud af halsen. Feel free til at få et startnummer og løb med. Men jeg siger bare med det samme. Der bliver INGEN pink dragt. Ingen. Blev der hvislet.

4 kommentarer:

  1. Jamen tillykke... Jeg er da helt sikker på, at Thure køber lidt finger- eller ørepynt med sten i i præmie og overrækker dig, når du krydser målstregen...

    SvarSlet
  2. Fy for fanden da - kan den byttes, den gave? Der er jo kraftedme bakker på ruten (noget, de tilsyneladende ligefrem har planlagt).

    Jeg tager kun med, hvis der står diamantbesatte - og meget hotte - mænd langs hele ruten og råber en reminder om, hvor god en røv det giver at løbe op og ned af den slags. Basta!

    SvarSlet
  3. Naaaarj hvor er det en fiiin og betænksom gave!!!! ...Som han give dig når du har løbet det fårking bakkeræs!
    Rigtig god fornøjelse ;-) Krydser virkelig fingre for den der efter-løbs-gave

    SvarSlet
  4. er det der hængepatterne skal luftes?

    SvarSlet