fredag den 6. august 2010

Ind i kampen

Jamen jeg sprøjter jo indlæg ud. Kan I følge med? Det tror jeg ikke I kan.

Nå.

På en måde lidt åndsvagt at være tilbage uden så at blogge. Men jeg har stadig ikke fået mit tøj i skufferne efter ferien, så det viser lidt om, hvor jeg bruger min tid: på Jeppe, på vasketøj, på at tænke over hvordan jeg skal rydde op, på at rydde op, på at være en husmor, uden virkelig at være det. Spørg bare Thure.

Min hjerne er ved at være skrumpet ind til samtaler som: "er det RIGTIGT, var der virkelig det i farsen? Små grønne pletter, hvor ulækkert", og så luller jeg videre i det land jeg kun kender. Jeppeland. Neverland. Landet der aldrig stopper.

Jeg er begyndt at læse ALLE artikler i Billed Bladet, og bider mærke i at Peter Tanev elsker frikadeller med muskat, for det fik han som barn. Eller at Flemming Krøll er still going strong. Total i orden paratviden.

Men nu skrider vi til Jylland til fødselsdag igen, og så håber jeg fanden stejleme, at jeg finder min hjerne i Vejle Fjord.

I'll be back. Med hjerne. Muligvis.

3 kommentarer:

  1. Nu skal jeg lige fortælle dig noget klogt du har gjort. Du har fortalt hvordan man får elevatoren på Sundby til at virke. Og hvis ikke det var for dig, var vi ikke kommet til havefest for nogle uger siden. Jeg kunne ikke huske præcis hvordan det var, men fik en mand til at hoppe og baske med armene foran elevator-døren mens vi trykkede på knappen. Det virkede!! 'OBS fra Fuhrmann' Tusind tak!

    SvarSlet
  2. Vejlefjord er fabelagtig, og meget praktisk er spa-afdelingen nabo til hjerne-afdelingen, så alt kan fikses på samme adresse. Lækkert du er tilbage. A.

    SvarSlet
  3. HAHAHAHA Husmoder, hvor er du skæg. Fantastisk. Note: man behøver bare at stå stille med armene så langt oppe at de skygger for sensoren. Fuck at det er nødvendigt at skrive det! Hehehe

    SvarSlet