mandag den 11. maj 2009

Jakke til dig?


Det er mig bekendt, at man herinde i blog-universet holder noget give-away. Et eller andet kreativt, som man lige har lavet i en aftenstime, og som altid er knaldlækkert.

Jeg kan så ikke finde det tæppe, som jeg begyndte at strikke på for to år siden, og jeg har, i mit liv, kun syet én hvid nederdel i lagenlærred i 5. klasse. Jeg har en meget fin pruttepude og et billede af min mormors hus i korssting, men det kan nok ikke hamle op med noget som helst.

Til gengæld. Har jeg en smuk læderjakke fra Rikkemai, som hænger i mit skab og som aldrig er brugt. Dén vil jeg gerne sælge for en god pris. Det er en str. 42, men en 38-42 kan passe den.

Den er altså virkelig lækker....

3 kommentarer:

  1. Ummenumse, jeg ææælsker 'Stories'! Og det der, det er en rigtig læksi jakke. Hvor mange bananer ska' du ha' for den?

    SvarSlet
  2. Årh ja! Det er jeg også interesseret i at vide (selvom jeg måske har lidt svært ved at forestille mig, at den er lige pæn til en 38 og en 42? ...)

    SvarSlet
  3. Ja det er så skøn, og jeg er ærgelig over at den bare hænger og ikke bliver brugt. Jeg vil meget gerne have 2500 bananer for den. Nypris er 3700,- og den er brand new.
    Min mor er en str. 38 og hun så godt ud i den, jeg er selv en 42 og den passer også mig fint. Men altså - det hænger jo også sammen med kropsform.

    SvarSlet