mandag den 13. februar 2012

Give away

Ja, I ved det ikke, men jeg har holdt give away med mine læsere. Og det går i al sin enkelthed ud på at holde kæft så længe, så alle andre bloggere får mine læsere.

Det er ikke lykkedes. Altså at smide jer væk. Jeg takker. Og spørger om vi kan holde en anden give away, nemlig at bloggen vinder mig til at skriver herinde igen.....

......okay....

Jeg har været syg. Ret syg. Og det har jeg fordi jeg råbte Nemesis ind i krydderen og grinede højt og dybt over at JEG i hvert fald aldrig bliver syg. Det er sandt. Eller rettere, det VAR sandt, for sidste søndag begyndte det at skurre i kroppen og siden gik det ned af bakke og jeg blev indehaver af en krop med så meget feber, at jeg faktisk ikke kunne snakke, eller tænke. Er I klar over hvordan det føles at have 40 i feber? Det er sådan noget børn har.

Snot. Feber. Hoste. Ondt i lunger. Lungevirus. Ondt i hoved. Mere feber. Det. Har. Været. Rædselsfuldt.

Børnene blev smittet og nej, vi er ikke ovre det endnu.

Men jeg har fundet pennen. Nu skal jeg finde hullerne ind imellem. Altså de huller med tid i. For der er meget at fortælle skal jeg sige jer.



6 kommentarer:

  1. Jeg var sikker på, at du kom tilbage, så jeg har ventet tålmodigt :)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage til overfladen. Sig til,hvis du vil lunte en genoptræningstur på fælleden.

    SvarSlet
  3. Wuhuu! Var ellers lige ved at forslå dig at gøre som Maren.

    SvarSlet
  4. Haha Clarke, jeg kender desværre ingen homoseksuelle, med hang til at springe ud eller gå med neglelak.

    SvarSlet
  5. Tak fordi du er vendt tilbage til livet. Jeg magtede snart ikke længere at både dig og Maren var tavse. Så tak, og god bedring til drengene

    SvarSlet