onsdag den 30. maj 2018

Så er vi her igen

Der er det med at finde en ny lejlighed, at man tror det bliver verdens fedeste. Men så sidder man der i sin nye stue, og tænker, at det alligevel ikke helt var det man regnede med. Man prøver at flytte sofaen lidt rundt. Sætter sig i den. Sidder i den. Kigger ud i rummet fra en ny vinkel. Men. Det føles bare ikke rigtigt.

Sådan har det været med mig og min nye blog. Vi blev aldrig rigtigt venner. Jeg ved ikke hvad det var, men jeg havde ikke rigtigt lyst til at sætte mig ned derinde og drikke en dåsebajer og snakke til langt ud på natten, på den blog. Så. Derfor er jeg flyttet herhjem igen. Sidst vi festede her var det ret sjovt og der skete så uhyggeligt mange gode og sjove ting, og fordi der er ved at ske en del nyt i mit liv, så er det her vi fester indtil min anden store, og forhåbentligt meget fine lejlighed, er ved at blive bygget færdig.

En af de ting jeg kan løfte sløret for, er at jeg igen skal ud at holde foredrag og jeg glæder mig. Det er to meget erfarne mennesker, hvis butik jeg sidder i vinduet hos, og vifter med mit lille skilt. Michele Bellaiche og Anders Gisselmann. De har netop sendt deres nye skib afsted og det kan du læse mere om her. Klik-klik

Er du nysgerrig og vil du læse mere om det jeg skal ud og turnere med, så klikker du her. 

HURRA for at være tilbage, jeg håber du vil drikke en dåsebajer med mig. 

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Glæder mig til at følge med igen :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen! Jeg glæder mig til at du e tilbage

    SvarSlet