fredag den 16. november 2012

Øh

Er der nogen, der gider at fortælle mig, hvordan det pludselig blev d. 16. november - helt uden at jeg opdagede det??

Måske fordi jeg lever et liv, der lyder som en af mine seneste Facebook updates:
"Føler mig utrolig priviligeret over at få lov til at opleve en treårig for anden gang i mit moderskab. En treårig og deres kreativitet udi psykotiske anfald over for små skeer, for skæve gafler, forkert farve strømper, for firkantede isterninger (..indsæt selv andre urimeligheder). Det svarer nogenlunde til at have Hitler boende mens man selv er jøde. Berigende er ikke ordet."

Det liv, hvor man ikke sådan lige rutter med minutterne...netop pga. de lidt for firkantede isterninger. 

Ved I hvad? Ha' en dejlig weekend. 

 

4 kommentarer:

  1. Er det min den 3-årige du mener? Christ... ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg ved desværre præcis hvad du mener.

    SvarSlet
  3. Åh gud, hvor jeg husker det!!! Synes nu stadig hun som 4-årig følger ret godt med mht. hysteriske anfald :-/ Og det fortsætter vel de næste maaaaaaaaaange år :-/

    SvarSlet
  4. Oh no, sådan er min søn på knap to også...Lige for tiden er alt tøj et problem, og han har store problemer med at forstå, at man ikke kan rende nøgen rundt i sit hus hele tiden - i hvert fald ikke når man bor i O'ense. :-)

    SvarSlet