tag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post2518702914635942228..comments2024-02-24T18:29:50.875+01:00Comments on Fuhrmann For Dig: Klumme i VIVAAnnamette Fuhrmannhttp://www.blogger.com/profile/03242323033026095327noreply@blogger.comBlogger23125tag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-23150782668005470642023-01-28T11:01:30.690+01:002023-01-28T11:01:30.690+01:00Jeg vil bare benytte endnu en lejlighed til at vid...Jeg vil bare benytte endnu en lejlighed til at vidne om, hvad denne fantastiske tryllekunstner Voodoo Lord har gjort for mig igen. Da jeg første gang kontaktede ham, hjalp han mig med at genoprette fred, kærlighed og lykke i mit ægteskab ved at gøre mig gravid og også få min mand til at stoppe med at være utro og begynde at opføre sig ansvarligt. Og nu fik han lige min mand til at få sin langvarige forfremmelse på sin arbejdsplads med andre fordele. Nu er det endnu et niveau af lykke i min familie på grund af denne store, kraftfulde og effektive trylleformler. Kontakt ham nu og bed ham om hjælp med hans kontaktoplysninger voodooconnect60@gmail.com du kan også bruge whatsapp + 234 8097014925... Han er i stand til at gøre underværker, han har gjort underværker for mig igen for anden gang.LENE AGNERnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-87430375705155275742023-01-27T18:22:40.918+01:002023-01-27T18:22:40.918+01:00Jeg besluttede at bruge tid på internettet bare fo...Jeg besluttede at bruge tid på internettet bare for at sikre, at mange mennesker kan læse mit vidnesbyrd om Voodoo Lord, som er en magtfuld trylleformular fra Afrika. Efter at min kæreste forlod mig, var jeg så ensom og besluttede at gå gennem nettet for at få nogle forholdstips, jeg vidste aldrig, at dette var planen for at få min kæreste tilbage. Efter at have læst en masse tips til at genoprette mit forhold, fandt jeg ud af, at Voodoo Lord har mange anbefalinger, så jeg besluttede, at Voodoo Lord er den rigtige person til jobbet. Jeg kontaktede Voodoo Lord gennem hans detaljer, som jeg så på internettet, og jeg har aldrig fortrudt, at jeg kontaktede ham og arbejdede med ham. Hans arbejde er 100 % perfekt uden bivirkninger, og besværgelsen bragte hurtigt min elsker tilbage til mig. Det var sådan en lettelse .... du kan også kontakte ham for at få hjælp via e-mail ..... voodooconnect60@gmail.com,,,,,,, whatsApp +2348097014925Dorte Boenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-74940318581708383782023-01-27T16:29:26.868+01:002023-01-27T16:29:26.868+01:00Efter mange års ægteskab søger min mand om skilsmi...Efter mange års ægteskab søger min mand om skilsmisse på grund af sin nye sekretær, som blev ansat for nogle måneder siden. Denne kvinde vendte min mand mod mig og hele hans familie, og vi var alle forvirrede over, hvordan hun gjorde det. Min svigermor har ringet til min mand flere gange for at komme til familiemødet regelmæssigt, men han takkede altid nej. Han sagde, at han har været blind i alle disse år, og nu kan han se, at jeg ikke er kvinden for ham efter 5 børn. Jeg har været hjemme hos min mor med mine børn i 3 måneder nu, for bare en uge siden efter at have søgt hjælp til at stoppe skilsmissen og få min mand tilbage til mig. Tryllekunstneren sagde, at min mand vil lede efter mig om 24 timer, så ethvert ondt bånd, som den nye sekretær har skabt mellem hende og min mand, vil blive brudt.<br /> Mens jeg skriver denne kommentar, kommer min mand hjem til min mor morgen og aften for at undskylde, han fyrede sekretæren. Det var chokerende, at min mand ville gøre dette mod mig og vores børn. Tak til præsten for et perfekt kærlighedsritual, der ødelagde den onde sekretærs plan og bragte os sammen igen. Siden da har vi aldrig stødt på nogen forholdsproblemer eller noget problem af nogen art. voodooconnect60@gmail.com eller +2348097014925 på WhatsApp for at kontakte voodoo-herren for at hjælpe dig med at finde løsninger og løse enhver form for problem, der rammer dig.Rienoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-51847112714130697532011-03-16T18:32:16.119+01:002011-03-16T18:32:16.119+01:00Der er faktisk et job som serviceanmelder. Det er ...Der er faktisk et job som serviceanmelder. Det er bare ikke noget, du bliver rig af, men ser her: <br />http://www.servicemind.com/da/job-og-karriere/mystery-shopperRue des Paquishttp://www.mainplot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-12733947888464087842011-03-07T01:02:19.039+01:002011-03-07T01:02:19.039+01:00Det er SÅ lige i øjet, Fuhrmann og en af mine stor...Det er SÅ lige i øjet, Fuhrmann og en af mine store kæpheste også. Fordi jeg også er total til fals for god service, hvor kronerne sidder løst - kan huske den håndfuld gange, den er blevet givet. Halvdelen af dem var ikke her i landet. Hvad sker der med de der HR chefer, eller hvem der ellers er personaleansvarlige? Det må da være muligt at svinge deres ansatte op i et andet gear? Mit ultimative dårlige serviceøjeblik var i Diesel i Århus, hvor jeg klagede over et par bukser, der gik i stykker på 0,5. Det endte med, at jeg fik diskuteret ekspedienten så meget op i det røde felt, at han gav min røv skylden og sagde, at den var for stor. Ja, så er det lige sidste gang, man nogensinde har haft et par af deres bukser på, og de har set røven af mig. UN-F~CKING-BELEIVABLE! Men der er lige en særlig kop kaffe, jeg skal høre meget mere om, og kun fik snerten af på en skidbakke i Sverige. Ring!anjahttp://www.smertefrifoedsel.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-65343574527846282732011-03-04T13:13:50.240+01:002011-03-04T13:13:50.240+01:00Lige i øjet! og en anelse skræmmende, at vi alle i...Lige i øjet! og en anelse skræmmende, at vi alle iler til med lignende historier. Jeg undrer mig ofte over supermarkeder, hvor kassepersonalet råbende har travlt med at udveklse sjove historier fra weekenden på tværs af kasserne, så man må vifte med sit Dankort for at få lov at betale. Er der ikke en butikschef, der burde være på stikkerne og være bekymret over, at det sidste indtryk man som kunde fik af hans butik, det var uddrag af en historie om at brække sig i en altankasse?Lise Halskovhttp://www.projektledelsen.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-39059060140061105902011-03-04T11:34:02.125+01:002011-03-04T11:34:02.125+01:00Enig!!
Jeg købte for nylig et par lækre støvler, j...Enig!!<br />Jeg købte for nylig et par lækre støvler, jeg nok ikke ville have købt, hvis ikke ekspedienten havde været meget engageret og opfordret mig til at prøve osv.<br />Sjovt nok, så behøver man ikke at have en masse viden om salg osv, selvom det vel nok hjælper. Jeg synes meget af det handler om almindelig indlevelse, venlighed og at kunden sættes først. <br />Det andet, synes jeg faktisk virker som arrogance/ligegyldighed.<br />VH BrittBE Bloghttp://beblogyoga.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-69732315086249770822011-03-03T22:02:54.068+01:002011-03-03T22:02:54.068+01:00SKØN klumme.........SKØN klumme.........Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-32400249969684512292011-03-03T19:34:02.793+01:002011-03-03T19:34:02.793+01:00Jeg er desværre også helt enig i at der er noget m...Jeg er desværre også helt enig i at der er noget meget galt med serviceniveauet - især i Highstreet butikkerne i Kbh... Jeg fatter simpelthen ikke at de får noget solgt.<br /><br />Derimod har jeg haft en fantastisk oplevelse i Tølløse (!!) i en Boensen forretning(!!) hvor jeg egentlig bare gik ind for at købe nogle strømpebukser (for tænkte at de jo ikke kunne have noget som helst jeg gad at gå i).<br />Udover almindelig høflighed blev jeg også mødt af en ekspedient, der var villig til at bruge tid og energi på at foreslå og finde Only og Vila tøj frem, som jeg aldrig selv ville have fundet frem, men som viste sig at være lige mig..<br />Jeg gik glad og kommer glad tilbage en anden gang når jeg er i nærheden!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-25323637558324690482011-03-03T15:38:35.368+01:002011-03-03T15:38:35.368+01:00Jeg var simpelhen lige ved at give ham den lidt ov...Jeg var simpelhen lige ved at give ham den lidt overvægtige feminine mand som lige har solgt mig et par lækre ASH sandaler, en krammer. For han var simpelhen så sød. Han havde en mening om læderfarver, vi sludrede om vejret og den sløjfe han bandt i toppen af posen er helt stram og perfekt. Jeg må desuden rose hans valg af musik: tidligt Madonna som han vrikkede til når han troede jeg ikke kiggede. Ih hvor var det skønt!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-32668597610761870142011-03-03T14:53:36.283+01:002011-03-03T14:53:36.283+01:00Roberts Isbar - åh det vækker minder fra min ungdo...Roberts Isbar - åh det vækker minder fra min ungdom i Vejle. Seriøst - har du stået der i start 1990erne og lavet is til mig? Sjovt.<br /><br />Nå men service er sgu også i restordre her i Herning. Har også skrevet om det på min blog og tumler med, hvordan vi kan gøre op med det. Jeg vil have min service tilbage ....Monicahttp://mojokommunikation.dk/blognoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-84631664045278964992011-03-03T08:41:49.758+01:002011-03-03T08:41:49.758+01:00Du har helt ret! Det er sååå dårlig service herhje...Du har helt ret! Det er sååå dårlig service herhjemme. Der er meget få butikker, hvor jeg efterhånden gider ligge mine penge. Men hvis man har penge nok, så vil jeg foreslå Trois Pommes på Strandvejen i Hellerup. Det er super service hver gang!! Ellers er der jo et hav af gode netbutikker.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-33547890123953112212011-03-03T01:25:42.002+01:002011-03-03T01:25:42.002+01:00Jamen, hvis man da så bare kunne få et 'hej...Jamen, hvis man da så bare kunne få et 'hej' ud af ekspedienterne!! Et lille smil...istedet for et blik som var man gået forkert. Jeg er flov over, hvor ringe service der er i DK og går nærmest i en form for granatchok, hver gang jeg er i udlandet og både møder smilende, hilsende og SERVICEmindede butiksansatte. <br /><br />Vi må da gøre noget. Der er efterhånden SÅ mange derude der siger, at vores service er i bund herhjemme. Flere og flere vælger at handle på nettet (fordi det er nemt) men da også fordi de ikke orker ekspedienterne i butikkerne. <br /><br />VI er da forbrugerne, mand. Vi har magten!! Kom, lad os gøre noget! Et eller andet!!! Æh, du starter.Mariehttp://marienade.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-69807617775552417032011-03-02T21:20:51.312+01:002011-03-02T21:20:51.312+01:00Det er desværre ikke kun i Kbh. der er dårlig serv...Det er desværre ikke kun i Kbh. der er dårlig service, i Århus er det også slemt, både i butikker og på cafeer. Unge uengagerede ansatte overalt, de er vel billig arbejdskraft, men mon det kan betale sig i det lange løb, jeg tvivler.Tanjahttps://www.blogger.com/profile/15883614801142995308noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-30352879889739376832011-03-02T20:15:53.617+01:002011-03-02T20:15:53.617+01:00Jeg er en gang gået ind i en fuldstændig tom butik...Jeg er en gang gået ind i en fuldstændig tom butik med min barnevogn, hvor jeg blev stormet i møde af en ekspedient. Jeg troede, at hun ville spørge, hvad hun kunne hjælpe mig med men nope. I stedet råber, mens hun spurter mig i møde, "DU MÅ ALTSÅ IKKE HAVE BARNEVOGN MED HERINDE". Intet hej, ingen høflighedsfraser, kun råberi om min barnevogn.<br />Jeg vendte om på stedet og sagde: " når men så farvel og tak".<br />Så kan kun sige hørt HØRTTherese https://www.blogger.com/profile/15292778096695777436noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-41209431420480203012011-03-02T18:54:18.386+01:002011-03-02T18:54:18.386+01:00Frup: Love it! Fantastisk historie!Frup: Love it! Fantastisk historie!Lunahttps://www.blogger.com/profile/12417108876069975011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-76644554823538921612011-03-02T15:58:19.286+01:002011-03-02T15:58:19.286+01:00Du rammer præcis en af mine kæpheste. Service er i...Du rammer præcis en af mine kæpheste. Service er i den grad en mangelvare stor set alle steder i det her land. Har lige boet 2 år i udlandet, og blev sgu helt forskrækket til at starte med, når venlige ekspedienter kom for at hjælpe mig i det øjeblik jeg trådte ind af døren.<br /><br />Jeg er begyndt konsekvent at gå, hvis der ikke er ordentlig service. Og sender geren et klagebrev bagefter også.<br /><br />Seneste oplevelse er fra køkkenverdenen. Her har man også hørt om kriser der kradser osv, men om ikke man hos HTH i Lyngby kunne opleve 3 (TRE) ekspedienter stå og sladre i receptionen i de 10 min vi gik rundt i forretningen. Tror nok vores 200.000 skal bruges et andet sted.<br /><br />Forstår simpelthen ikke at man som forretningsejer vil være det bekendt !<br /><br />KH<br />SAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-22765864849856918482011-03-02T14:55:44.975+01:002011-03-02T14:55:44.975+01:00Må altså lige dele én af mine værste oplevelser me...Må altså lige dele én af mine værste oplevelser med dårlig service:<br /><br />MELTDOWN i Bauhaus..<br /><br />Var blevet sendt i byggemarked af manden for at købe nogen dimser til ham. Jeg kan ikke kende forskel på en hammer og en skruetrækker, så en udfordrende opgave. Hvor svært kan det være tænkte jeg - jeg har jo en seddel med hvorpå min elskede har skrevet alt ned og jeg kan jo bare bede om hjælp...not!<br /><br />Møder første ekspedient: Undskyld, kunne du mon fortælle mig hvor jeg finder de her dimser (brugte altså de rigtige betegnelser som jeg lykkeligt har fortrængt).<br /><br />Ekspedient: Nej.<br /><br />Mig: Øh - nå ok.<br /><br />2. ekspedient: Det er ikke min afdeling<br /><br />3. ekspedient: Det er nok nede i den anden ende<br /><br />4. ekspedient: (i den anden ende): Aij, jeg tror sgu du er gået forkert - prøv i den anden ende<br /><br />5. ekspedient: Næhh, jeg er i bad afdelingen<br /><br />6. ekspedient og 20 min efter jeg ankom: Prøv hylderne derover<br /><br />Og så fandt jeg frem til gangen og hylderne med de forjættede dimser. Problemet var bare at jeg ikke anede hvordan de så ud...så efter at have ledt ihærdigt prøvede jeg endnu engang:<br /><br />Mig: Undskyld jeg skal bruge disse her, men jeg kan simpelthen ikke finde dem. Kan du mon hjælpe eller finde nogen der kan?<br /><br />Ekspedient 7: Jeg har frokost nu...<br /><br />MIG: ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!! Jeg skal have noget hjælp nu og jeg mener nu! Du skal overhovedet ikke flytte din dovne røv en cm før du har hjulpet mig - fatter du det?!? Jeg er så FUCKING træt af denne LORTE butik og jeres ELENDIGE kundeservice og nu tager du dig bare sammen og finder det der står på denne her seddel. OKAY...!<br /><br />På det her stadie lignede jeg en galning, håret strittede og den stakkels ekspedient jeg lige havde overfuset, så fuldstændig paralyseret på mig. Sjovt nok kom der pludselig en chef af en art ilende - hidkaldt af mit hysteriske udbrud! <br /><br />5 min senere sad jeg i min bil - med dimser - og var både flov og stolt på samme tid...<br /><br />Og nej - jeg har ikke været i Bauhaus siden!Frupnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-13436296961099761922011-03-02T11:23:12.314+01:002011-03-02T11:23:12.314+01:00Spot on - jeg deler dine synspunkter. Noget, jeg m...Spot on - jeg deler dine synspunkter. Noget, jeg med min sidst i trediverne meget fremskredne alder, er dybt frustreret over, det er de er SÅ UNGE, dem der arbejder i tøjbutikkerne. Jeg kunne godt bruge hjælp fra en voksen, når jeg køber voksentøj - men i mange butikker er det jo nogen, der (i hvet fald ligner nogen der) lige er stået ud af konfirmationstøjet, der står bag disken.<br />Tak for en god klumme fra mig, der sjovt nok i skrivende stund befinder mig på Langelinie i Vejle og altså kan se Roberts Isbar her fra!HelleAhttps://www.blogger.com/profile/00972892900400451384noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-84180788115200738602011-03-02T11:21:41.786+01:002011-03-02T11:21:41.786+01:00Jeg er også total sucker for god service, det samm...Jeg er også total sucker for god service, det samme gælder min mand. Netop fordi vi fik god service af ham der stod i Magasins afdeling for Bruuns Barsar, købte vi hans habitsæt og ikke det fra Mads Nørgaard vi faktisk kom efter. Han behøvede ikke engang at give karameller, da han havde forklaret om hvordan en jakke skal sidde over skuldrene, hentet forskellige størrelse i kælderen og bundet slips, samtidig med at han dikkede baby og sørgede for de andre kunder der lige kiggede forbi.<br /><br />Jeg kan klart anbefale hans service.Fru Forstadhttps://www.blogger.com/profile/16089363937053485552noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-30934660124253727042011-03-02T11:11:26.524+01:002011-03-02T11:11:26.524+01:00Totalt spot on!
Nu siger jeg lige noget kedeligt...Totalt spot on! <br /><br />Nu siger jeg lige noget kedeligt - men om jeg fatter, hvordan dette kan ske i en tid med lavkonjunktur?! Hvis forbrugsfesten er slut, hvorfor står de butiksansatte så ikke på pinde for folk, der stadig gerne vil købe noget...vær dog sød, smilende, behjælpelig...<br /><br />Og hvis der er så utrolig mange arbejdsledige, hvorfor er butikkerne så stadig fyldt med alle dem med dårlige servicegener? Der må jo være flere tons hænder at vælge imellem - og så sjovt er der jo heller ikke i dagpengeland (kun hvis man sætter .dk efter)<br /><br />Eller ta nu fx det søde, unge nu ex-par, der deltog i Luksusfælden i går - hallooooo, det er den virkelig verden, der kalder! <br /><br />Måske er der en generation, som lever 'in the land of make believe'! <br /><br />Godt - så sætter søster Esther sig lige over i hjørnet og tier stille! Og vil nogen komme med en kop te..og en småkage - og smile til mig...bare et lille bitte smil!LouiseHnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-6246887220232122802011-03-02T10:56:07.360+01:002011-03-02T10:56:07.360+01:00WORD!!!
Om jeg begriber det...Jeg fik den vildest...WORD!!!<br /><br />Om jeg begriber det...Jeg fik den vildeste service hos Anne Sax (lingeri i Kbh) - og jeg smiler bare ved tanken og kunne ALDRIG drømme om at købe undertøj andre steder (- og det kan kæresten heller ikke - for hun har min største på en seddel derinde, så det er nemt). Man vender tilbage, og tilbage, og tilbage, og tilbage ved go' oplevelse!Lotte Bhttp://www.leifeltbastholm.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1854010723117559214.post-17471702835317017482011-03-02T10:21:08.216+01:002011-03-02T10:21:08.216+01:00Haha!
Det er som at læse om mig selv;o)
Og ja - s...Haha!<br />Det er som at læse om mig selv;o)<br /><br />Og ja - service er en mangelvare i København og omegn (og i øvrigt også på Fyn).Sandrahttp://www.sarkoidose.wordpress.comnoreply@blogger.com